…alebo transformácia účtovných záznamov
Ako to funguje u nás? Pripravili sme pre vás krátky náhľad, ako si vytvárame svoje vlastné postupy na spracovanie účtovníctva elektronicky. Nie je to ľahké, ale oplatí sa! Celý proces je rýchlejší a má okamžitý prístup k jednotlivým dokladom viacero ľudí. Takže poďme sa pozrieť, ako to robíme mi:
Predpríprava dokumentov
Od roku 2022 sa mení zákon o účtovníctve. Začína sa vypracovanie pracovných postupov pre spracovanie listinných dokumentov na podobu elektronickú. Skenovanie a nahrávanie dokumentov sa realizuje v zabezpečenom systéme. Nahrávajú sa do elektronických úschovniach – eFILE/názovfirmy/rok. Naši spolupracovníci nahrávajú/ skenujú všetky dokumenty obdržané od vás.
Zaradenie/triedenie/kontrola/označenie
Všetky elektronické dokumenty budú zaradené na základe účtovania do podskupín nazvaných eŠANON. Takto zaradené dokumenty už budú po odbornej kontrole, a budú špecificky označené. (mesiac/rok, správne/nesprávne, daňové/nedaňové)
Zaúčtovanie
Elektronické dokumenty v tzv. eŠANONOCH sú pripravené na zaúčtovanie v účtovnom systéme s ktorým sa pracuje. Ak nemáte účtovníka, tak náš tím vám vie zabezpečiť aj dokončenie procesu účtovania. Ak máte svojich vlastných odborníkov, tak dostanú prístup k vytvoreným eŠANONOM spolu s vami a môžu spracovať doklady a informácie. Vytvorené účtovné knihy, výstupy, výkazy a sumarizácie sa založia do nato vytvorených priestorov, do vašich eFILOCH pod menom eUCTO
Špeciálne služby
Niektorí z nás pracujú v modernom režime. To znamená, že vieme edokumenty priamo načítať do našich softvérov. Pozor, táto služba je dostupná len pri niektorých softvérov a práve pre to je dôležité konzultovať ohľadne tejto ponuky!